Rift Racoon
Utmana dig själv i ett plattformsspel där du är en teleporterande tvättbjörn! I det här intensiva och precisionskrävande plattformsspelet iklär du dig rollen som den framfusige tvättbjörnen Tucker som har en märklig förmåga – han kan teleportera! Tucker behöver din hjälp för att hitta hem och skaka av sig den mystiska robot som ständigt förföljer honom. Med sina vassa klor kan han klättra uppför väggar. Dessutom kan han hoppa över stup och vassa pålar och teleportera genom väggar och andra hinder genom de 50 specialdesignade nivåerna. Tvättbjörnen Tucker må vara gullig, men utmaningarna som står i hans väg är inte för den harige. De rafflande speletapperna är utmanande till och med för de skickligaste plattformsspecialister! Kontrollerna är lätta att lära men tuffa att helt bemästra. Men genom varje misslyckande kan du lära av dina misstag och snabbt komma tillbaka in i spelet. Visa att din tvättäkta taktik är vass nog för att ta Tucker i må helskinnad!