Redout 2 - Winter Pack
Utöka din Redout 2-upplevelse med Terror Rupes of Mercury! Winter Pack DLC innehåller: - Terror Rupes-miljön, med tre nya racerbanor plus en ny bossbana som alla kan köras åt båda hållen - 28 helt nya karriärsevenemang - 29 nya outfits, färger och kosmetiska tillbehör Det senaste förvärvet i Redout League, Mercurys dramatiska temperaturskiften krävde förstklassig teknik och utbredd användning av nya, banbrytande material. Även om planeten är klart obeboelig för människor har prospektörer och undersökningsteam upptäckt mystiska ruiner och artefakter på Merkurius södra pol; det finns dock inga organiska spår kvar i dem för att kunna identifiera vilka som byggt dem och varför. En perfekt plats för en helt ny racingarena! I lobbygrupper för flera spelare är det bara värden som behöver äga Winter Pack DLC för att göra de nya banorna tillgängliga för alla!