REDEX - Console Edition
Överlev ett obevekligt slagfält i sidorullande arkadretrostil! REDEX är ett överlevnadsbaserat skjutspel i pixelstil där du kämpar mot vågor av fiender i snabba och sidorullande strider. Skaffa mynt för att köpa ammunition, granater, rustning med mera från försäljningsautomaterna och byt sedan det sällsynta guldet mot permanenta uppgraderingar och nya rollfigurer. Lås upp nya zoner, från hustak till labb, och använd lådorna som släpps från luften för att placera ut torn eller gruvterminaler. Distrahera fienderna med lockbeten och anpassa din taktik för att överleva. Det finns inga regler – du slåss för att bli den sista som står kvar!