Real Farm - Premium Edition
Dra på dig stövlarna, starta traktorn och starta din ”Real Farm”. Gå från dräng till A-listad jordbrukare i karriärläge eller odla som en etablerad jordbrukare i friläge. Med två kartor kan du utforska den amerikanska och västeuropeiska landsbygden. Skaffa mark, hantera personal, grödor och djur och kör kraftfulla jordbruksfordon medan du odlar ditt rykte på vägen.