Rayland
Ändra riktningen på ljusstrålen för att klara kluriga isometriska pusselnivåer! Invånarna i Rayland använder energin från en domus för att överleva, och för att transportera energin använder de en sk. refluctus, en apparat som reflekterar ljusstrålar till andra domus. Din uppgift är att hjälpa invånarna i Rayland att transportera energin från en domus till en annan genom de olika områdena längs stålens väg. För att kunna göra det måste du ställa in reflectus-apparaterna i rätt vinkel och rotera dem så att energistrålarna når rätt domus. Rayland innehåller olika problem, som alla kretsar kring att reflektera en ljusstråle på ett isometriskt spelfält från en punkt till en annan. Sändaren och mottagaren är stationära, så ditt jobb är att ställa om de spegelliknande reflektorpanelerna för att rikta strålen. Spelupplägget är enkelt, men utmaningarna blir allt svårare. Har du det som krävs för att klara alla nivåer?