Radical Rabbit Stew
Greppa dina superskedar och platta till de galna kaninerna för att rädda rymdkockarna - men tänk snabbt innan fluffrumporna attackerar! Radical Rabbit Stew har allt, från intuitivt och snabbt tillplattande av kaniner, kluriga pussel, megastora bossfajter, otrolig pixelgrafik och ett fantastiskt soundtrack, och är ett spännande action-/arkadpusselspel för både nya spelare och 16-bitarsfans.