Quiplash
För 3–8 spelare och en publik på flera tusen! Teamet bakom hit-partyspelet YOU DON’T KNOW JACK, Fibbage och Drawful presenterar nu Quiplash, skratta-hela-tiden-spelet för fyndiga och slagfärdiga! Använd din telefon eller surfplatta för att svara på enkla prompter som t.ex. ”Nånting du skulle bli förvånad över om du fick se en åsna göra” eller ”Den äckligaste soppan: _____-soppa.” Inga regler, inga rätta svar! Säg vad du vill! Dina svar ställs mot en annan spelares svar i en huvud-mot-huvud-sammandrabbning av fyndighet och komedi (eller bara ”Vilket svar är minst knäppt?”). Andra spelare – och även en publik av folk som väntar på att få komma med i nästa spelomgång – röstar sen på sitt favoritsvar. Quiplash är ett behändigt partyspel som alla kan spela och ha kul med! Obs: Quiplash är endast engelska.