Pure Pool Pro
BILJARD PÅ HÖGSTA NIVÅ Pure Pool Pro erbjuder en realistisk och tävlingsinriktad biljardupplevelse på Xbox. Avancerad fysik, exakt kontroll och högkvalitativ grafik gör spelet lika tillgängligt för nybörjare som för erfarna spelare.