Pumped BMX Pro
Pumped BMX Pro sätter dig i sadeln på ännu ett adrenalinstint trickspektakel där helgalna kombos är nyckeln till toppen av de globala rankningslistorna. Trampa dig fram genom 60 banor med stigande svårighetsgrad och samla platinamedaljer genom att klara av trickutmaningar längs med vägen. Välj bland 15 förare med förinställda cyklar, eller låt fantasin flöda och gör din egen cykel i lättanvända redigeraren. Pumped BMX Pro innehåller: - 15 karaktärer med sina egna helvilda cyklar! - Över 40 galna trick, med allt från vansinniga volter till sjuka grinds! - Över 200 utmaningar, den ena svårare än den andra! - 60 vackra banor på platser som höga bergstoppar och djupa träskmarker! - Trasdocksfysik, för alla gånger man missar sin ramp!