Pummel Party
Pummel Party är ett partyspel för 4-8 spelare online och lokalt med flera spelare. Pump vänner eller AI med ett brett utbud av absurda föremål i brädläget och tävla om att förstöra vänskap i den underhållande samlingen av minispel. ONLINE OCH LOKAL MULTIPLAYER Spela hur du vill. Pummel Party tillåter 1 till 8 spelare att tävla online eller 4 spelare lokalt på samma skärm. Oavsett om det är online eller personligen, är det samma vänskap som förstör kul. BORDLÄGE Det kan bara finnas en vinnare här, och du vet att det måste vara du! Kämpa genom farlig terräng för att skaffa en arsenal av vapen och föremål och använd dem hur du än kan för att se till att du vinner över dina vänner. FÖREMÅL Det är helt krig! Använd en mängd absurda vapen och föremål för att ta dig fram till seger. Från den enkla "Punching Glove" till den löjliga "Remote Controlled Aubergine" kommer föremålen i Pummel Party att leda till många roliga och ilska framkallande ögonblick. Det har aldrig varit enklare eller mer tillfredsställande att krossa dina vänners ambitioner att vinna! MINIGAME Från enkelt nostalgiskt roligt till unikt och evolutionärt Pummel Party innehåller ett brett utbud av spännande minispel. Slå dina vänner i avgrunden i 'Snowy Spin', gräv tredimensionellt i 'Sandy Search' för att vara först med att hitta skatten och se till att du inte håller i bomben när den går av i 'Explosive Exchange'. MINIGAMELÄGE Vill du bara hoppa in i handlingen? Pummel Party innehåller ett minispelläge så att du kan komma direkt till spelen! BOTS Har du redan förstört alla dina vänskapsband eller behöver du bara fylla i din lista? Pummel Party inkluderar fullständig botintegration vilket innebär att du fortfarande kan spela eller träna Pummel Party med valfritt antal riktiga spelare.