Promenade
Å nej! Den stora hissen har gått sönder och kuggarna från den ligger utspridda i hela världen! Res genom världen med din bläckfisk och använd en dynamisk uppsättning rörelser för att hitta alla kuggar! Lär känna färgstarka karaktärer och lös pussel! Utforska grottor och möt bossarna som lever där! Använd olika föremål och deras egenskaper för att ta dig vidare! Hitta de förlorade kuggarna, reparera den stora hissen och lås upp nya banor i det här samlarspelet som hämtat inspiration från 3D-plattformsspel!