Professional Construction - The Simulation
Dyk in i vägbyggenas sprudlande och fascinerande värld! Upplev livet på en byggarbetsplats som ett proffs, och använd tung utrustning och massiva maskiner. Dyk in i ett öppen värld-scenario och klara av en mängd olika uppgifter. Du kan inte bli uttråkad när du reparerar vägar och mycket mer. Ett stort utbud på tung byggutrustning är redo att användas. Använd trottoararbetsutrustning, stora cementblandare, kraftfulla tipplastbilar, praktiska minigrävare och mycket mer!