Ge dig ut på en resa av anomalier och upprepningar i “Prison Loop,” ett fängslande pusselspel. Fångad i en mystisk tidsloop i ett högsäkerhetsfängelse, är ditt mål att observera anomalier i miljön och reagera om något fångar din uppmärksamhet. Testa dina observationsförmågor, kritiskt tänkande och förmåga att manipulera tiden till din fördel. Utforska ett noggrant utformat fängelse fyllt med dolda hemligheter, atmosfäriska detaljer och kusliga visuella effekter. Försök att överleva på denna plats full av anomalier. Avslöja mysterierna i “Prison Loop” och fly från den oändliga cykeln. Kommer du att bryta cykeln eller förbli fången för alltid?