Ponpu
Gör dig redo att knäcka en del ägg i detta galna partyspel! Ponpu blandar klassiskt spelupplägg med helt ny galen mekanik och otroligt cool grafikstil! Som budbärare åt universums allsmäktige skapare - Ankguden - slåss du mot dina syskon i ett episkt uppdrag att rädda världen från förstörelse! När du har räddat världen kan du spela tillsammans med upp till 4 spelare i en rad olika galna spellägen. Se upp för bomber!