Police Chase (Xbox One Edition)
I Police Chase blir spännande uppdrag, kraftfulla bilar och brottslösning din vardag! Oavsett om det gäller att dela ut parkerings- och fortkörningsböter eller avvärja terrorisbrott eller annan kriminalitet – det endast en sak som gäller: Se till att samhället är säkert under ditt skift! Träffa informatörer, skugga misstänkta, jaga skurkar och slutför tidskänsliga uppdrag. Supersnabb action, en fängslande story och en stor öppen värld som kräver mod, tanke och snabba reflexer! I Police Chase hänger allt på dig!