Pocket Puzzle
I Pocket Puzzle ska du placera och rikta in transportbandsblock för att montera ihop delarna till en handhållen spelenhet. Se till att transportbanden placeras och roteras så att bitarna monteras i ordning och inte stöter på varandra när de inte borde göra det. Bitarna kan också röra sig genom omkopplare, som aktiverar andra transportband i nivån. Räkna ut de korrekta placeringarna av transportbanden för att lösa varje nivå! Det finns 30 nivåer att lösa i huvudspelet och ytterligare 20 bonusnivåer som du låser upp längs vägen. Bli en expert på tillverkning och klara alla 50 nivåerna!