Pity Pit
Gräv din egen undergång! I det här vertikala procedurella plattformsspelet i 2D ska du gräva, hacka, bryta och minera dig nedåt! Du är Oratios, en dvärg som älskar att jobba i gruvan tillsammans med sin kära hustru, men en dag ändras allt när en demon kravlar upp ur ett gruvschakt och kidnappar henne. Det inleder en hetsig jakt genom gruvtunnlarna för att hitta henne. Kan du rädda Gwendoline från Devil Johnson?