Pinstripe
Spela som Teddy, en alienerad före detta minister som tvingas ta sig igenom efterlivets frusna värld för att hitta Bo, hans treåriga dotter och hennes perversa kidnappare. Upptäck de mörka hemligheterna från Teddys förflutna och konfrontera hans sliskiga och demoniska nemesis, Mr Pinstripe. Ta del av ett känslomässigt äventyr i efterlivet som blandar humor med skräck i en oförglömlig upplevelse. Utforska helvetets sex kusligt vackra nivåer och använd din slangbella för att kämpa dig fram genom bisarra monster och intressanta pussel. Tillsammans med familjens husdjur George sniffar du fram ledtrådar medan du lyssnar till ett uppslukande och unikt soundtrack som skrivits av spelets skapare. Avslöja mysteriet bakom Teddys och Bos död som förverkligas av professionella talangers framförande och kända skådespelare.