Phantom Fury
Shelly ”Bombshell” Harrison är tillbaka i denna högst interaktiva mix av förstapersonsaction och road movie-äventyr. Här får du ge dig ut på en adrenalinspäckad resa runtom i USA. Använd en väldig arsenal av vapen och förmågor till att strida mot försåtliga soldater och avskyvärda mutanter, allt i ett försök att rädda mänskligheten. Det hela utspelar sig många år efter striden mot Jadus Heskel, och nu vaknar Shelly ”Bombshell” Harrison i en ny värld, uppryckt ur sin koma på befallning av en gammal kollega, med en ny robotarm. Shelly får i uppgift att bemäktiga sig en oerhört farlig artefakt, den legendariska Demon Core, och ger sig ut på en intensiv resa runtom i USA, där hon försöker övervinna sitt eget förflutna för att rädda mänsklighetens framtid. Huvudsakliga drag ・En intensiv blandning av bombastisk action och road movie Kämpa dig genom sjaskiga hotell i Albuquerque, utforska övergivna forskningsanläggningar i Los Alamos, gör gatorna säkra i Chicago, med mera med mera! ・En galet interaktiv värld En otrolig massa interaktivitet gör att miljöerna blir levande. Fullt användbara datorer, helikopterflygturer och spelbara arkadspel är bara några exempel på vad du kan förvänta dig. ・En stor uppsättning vapen Du har över 20 unika vapen till ditt förfogande! Här får fanfavoriter som Bowling Bombs sällskap av splitterny utrustning som gevär som kan skjuta genom rustningar och elektrifierade skumskjutanordningar. Upplåsningsbara vapenuppgraderingar och moddningar med helt nya avfyrningsfunktioner ger dig den kontroll du behöver för att klara av alla strider på det sätt du vill! ・En lång rad upplåsningsbara förmågor och uppgraderingar Vapen är inte det enda sättet att klara de många utmaningar som väntar längs vägen. Uppgradera din robotarm och dräkt med kraftfulla nya förmågor, som en slagattack eller en elektrisk sköld. ・En fasansfull massa fiender Här stöter du på ondsinta cyborger, hotande soldater och motbjudande mutationer, var och en med egna specialförmågor. Din skicklighet testas till det yttersta i stimulerande bossfajter.