Pecaminosa - A Deadly Hand
Pecaminosa - A Deadly Hand blandar charmen hos pixelgrafik och mekaniken hos ett actionrollspel med atmosfären hos film noir. Du har aldrig sett eller spelat något liknande. Förhör misstänkta, utforska en stad som domineras av brott och synd, och tveka aldrig att använda dina nävar och pistoler. Det är hårda tider i en mycket tuff stad. Anpassa din karaktärs utseende och utrustning och låt den utvecklas genom L.I.F.E.-systemet, som fördelar erfarenhetspoäng på fyra olika parametrar: Tur, Intelligens, Kraft och Uthållighet. Spela Blackjack för att tjäna extra pengar, besök spritbutiken, umgås med avskummet, besök polisstationen och bordellen, förutom andra platser som återskapats med stor grafisk detaljrikedom ... och lita inte på någon. Det finns en kula med ditt namn på, och den är ivrig att få träffa dig. HISTORIA Välkommen till Pecaminosa, en gränsstad mellan USA och Mexiko där spel, korruption och brottslighet härskar på de dammiga gatorna. Ett hem för alla dem som lever utanför lagen ... och för vår huvudperson, John Souza, en före detta kriminalpolis, en man som levde under bättre tider innan han fann tröst på flaskans botten. John hade aldrig kunnat ana att hans nästa jobb skulle komma att utföras av ett spöke. Charlies "Two Angels"-spöke uppenbarar sig för honom med en uppgift: att fånga hans tidigare kollegor för att få upprättelse för sina synder och kunna passera genom himlens portar. Att jaga de levande för att ge de döda frid.