PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION
PAYDAY är en actionfylld co-op-skjutare för fyra personer. Råna banker och bli rik på kuppen! Crimewave Edition använder sig av en förbättrad grafikmotor som anpassats. Genomför allt större och mer lukrativa stötar med upp till tre av dina vänner och bli en legendarisk och extremt tät brottsling. Använd pengarna från kupperna till att anpassa din spelkaraktär med unika förmågor, nya vapen och speciell utrustning. Det lönar sig att vara kriminell! Den förbättrade grafiken gör att du nu kan råna banker i 1080p. Se hur varje sedel fladdrar förbi och hur varje kula viner över huvudet på dig i full HD!