Pathfinder: Kingmaker - Definitive Edition
Pathfinder: Kingmaker – Definitive Edition är baserat på den hyllade Pathfinder-serien och är det ultimata rollspelet för en spelare. Ge dig ut för att utforska och erövra Stolen Lands på planeten Galorion, en värld full av historia, mysterier och konflikter, antingen i realtids- eller omgångsbaserade strider. Definitive Edition består av grundspelet, nya uppdateringar och 6 DLC-paket.