Party Hard
I Party Hard spelar du en person som är trött på grannarnas högljudda fester. Istället för att ringa polisen tycker du att det är en bättre idé att döda allihop - med din trogna kniv och miljön. Den taktiska strategin följer en serie av dödande på fester över hela USA. Utvecklarna brukade oftast arbeta med vanliga, familjevänliga spel tills de deltog i ett game jam och skapade den första prototypen för Party Hard. TinyBuild stöttade ursprungsutvecklarna - Pinoki Games - för att skapa den fullständiga versionen som nu finns på Xbox One! Party Hard har semi-proceduriella miljöer och fokuserar på olika unika sätt att döda folk på. I den traditionella andan av smygspel är din målsättning att inte fångas medan du tyst röjer undan omisstänksamma offer en för en. Det är viktigt att dansa och smälta in i en suspekt miljö. - En (o)seriös berättelse som följer en serie av mord genom hela USA. - 19 unika nivåer som alla har slumpmässiga variationer. - Använd fällor, orsaka explosioner, bli en ninja. - Flera upplåsbara karaktärer. - Speciella slumpmässiga händelser, t.ex. en björn kommer in och dödar alla åt dig. - Gör så att DEA, SWAT-bilar, ambulanspersonal, brandmän kommer in och förstör festen. 5 spelbara karaktärer! - Killen som vill få lite sömn. - Ninjan som är snabb, smygande och har en rökbomb men som inte bör upptäckas. - Polisen som kan bära runt kroppar utan misstankar och sätta dit andra personer. - Flickan som kan slå ut personer. - Slaktaren som har en motorsåg.