Panzer Knights: Commander's Edition
Ta befäl över en tysk pansarpluton och led dina styrkor genom andra världskrigets kaos i denna gripande stridsvagnssimulator, som blandar avancerad strategi med animeinspirerad grafik. Utkämpa explosiva strider ur tredjepersonsvy på Europas slagfält, där varje skott räknas. Ladda specialiserad ammunition, ta sikte på fiendens svaga punkter och kalla på taktiskt understöd medan du anpassar dig efter den ständigt föränderliga situationen på frontlinjen. Mellan uppdragen kan du sätta ihop en elitbesättning genom att handplocka rekryter med unika färdigheter och sätta in en imponerande arsenal av minutiöst detaljerade stridsvagnar, var och en med sina egna egenskaper, styrkor och sårbarheter. Har du vad som krävs för att triumfera i en konflikt där seger uppnås med list, anpassningsförmåga och precision?