One Move Away
One Move Away är ett 3D-spel i förstapersonsperspektiv som kombinerar packningsbaserade pussel med vacker grafik. Packa strategiskt undan ägodelar i olika skeden av tre karaktärers liv. När vi går igenom livet ökar antalet ägodelar vi samlar på oss, vilket gör packningen till en svår uppgift. Alla dessa ägodelar blir en utmaning när det är dags att packa. Packa på ditt sätt! Oavsett om du är en pedantisk eller kaotisk packare, utmanar One Move Away dig att packa på ditt sätt. Optimera din strategi eller acceptera röran, se bara till att bagageluckan stängs! Hanteras varsamt, annars... Var beredd på att varje handling får en reaktion. Förvänta dig realistisk fysik, precis som i verkliga livet. Saker som placeras slarvigt kan få en dominoeffekt. Staplar du dem för högt kommer de att ramla ner! Upplev den ultimata tillfredsställelsen av att packa många saker perfekt och placera var och en på rätt plats. Njut av känslan av tillfredsställelse som kommer av att se packningsprocessen från början till slut. Perfekt packning Utmana dig själv med flera mål som kräver att du tänker strategiskt. Varje nivå ger dig en ny packningsutmaning med olika storlekar, former och utrymmesbegränsningar att ta hänsyn till. Kan du packa perfekt innan tiden är ute?