One Gun Guy
One Gun Guy är ett rakt och enkelt action-plattformspel, en gigantisk nivå full av uppgraderingar för spelaren, faror att ta itu med, fiender att förstöra och en boss att döda. Efter att ha erövrat grundsvårigheten kan du ta dig an detta precisionsplattformsspel i Hard Mode i dina underkläder!