Olija
Olija är ett spel om Faradays resa, en skeppsbruten man som sitter fast i det mystiska landet Terraphage. Beväpnad med en mytomspunnen harpun försöker han och de andra skeppsbrutna lämna det fientliga landet och ta sig hem. Spännande äventyr, utforskning och en knivvassa strider leder spelaren genom en berättelse om en underlig värld och dess invånare. Möt bland annat Olija, en mystisk dam som Faraday känner dig allt mer bunden till. Olija är inspirerat av våghalsiga berättelser och filmiska äventyrsspel, och handlar om att möta okända motgångar.