Observation
Observation är en sci-fi-thriller som undersöker vad som hände Dr Emma Fisher och hennes team under deras uppdrag. Genom linsen på stationens artificiella intelligens S.A.M. kan spelaren styra stationens kontrollsystem, kameror och verktyg för att hjälpa Emma ta reda på vad som hänt med stationen, det försvunna teamet och till och med S.A.M. själv.