Not For Broadcast Complete Edition
Complete Edition av Not For Broadcast innehåller det ursprungliga spelet och alla 3 DLC-paket. Hjälp spökjägare avslöja hemligheterna bakom en hemsökt filmstudio i “Live & Spooky”, fördjupa dig i den enigmatiska nya premiärministern, Peter Clements ofta skandalösa liv i “Bits Of Your Life” och delta i ett forskningsexperiment som visas live på tv i “The Timeloop”!