Nocturnal
Hör upp, eviga lågans krigare! Du måste ta reda på vad som hänt med dina bröder och befria ön från mörkerdimman. En mystisk dimma har lagt sig över ön och följer nu efter dig. Kliv in i den och försök att hitta dess källa för att få ett slut på alla hemskheter. Slåss mot starka fiender av alla dess slag för att komma vidare och nå ditt mål. Spelet har speedrun-alternativ så att du kan försöka slå dina bästa tider.