Ninja Shodown
Varje ninja får klara sig själv i den sista striden om jade-katanan! Kämpa ensam, bilda team eller ta dig an vänner i brutala arenabaserade strider där den starkaste vinner och de svaga får betala det yttersta priset: död och vanära! Året är 199X och världen balanserar på randen till total förintelse. Den mystiska jade-katanan, stulen! Dess makt, så dödlig! I fel händer, mänsklighetens öde är beseglat! Så Viper-klanen, edsvurna väktare av jade-katanan, förbereda sig för sitt mest farofyllda uppdrag hittills – att ta tillbaka svärdet till varje pris! Använd samurajsvärd, kaststjärnor, bomber, kulsprutor, hagelgevär, bazookas med mera när du kämpar dig fram genom en mängd platser. Bli den ultimata ninjan och uppfyll Viper-klanens uråldriga löfte.