Nightmare Boy
Den här historien äger rum i Donorok, i riket Noctum. Efter att Noctums kung Aster försvinner, råder det kaos i världen. Relationerna mellan monster, mongos och drömmare är ostabila och Donorok, ett område som svårt har påverkats av kaoset, börjar långsamt absorbera terrängen i de omgivande regionerna.