Nickelodeon All-Star Brawl
Häng med dina favoritkaraktärer från Nickelodeon i bombastiska plattformsslagsmål! Tillsammans med ett flertal kraftpackade hjältar från Nickelodeons värld ställs du ansikte mot ansikte med alla stjärnor från SvampBob Fyrkant, Teenage Mutant Ninja Turtles, The Loud House, Danny Phantom, Aaahh!!! Riktiga Monster, Den vilda familjen Thornberry, Hey Arnold!, Rugrats och många fler för att avgöra den ultimata animationsdominansen. Varje karaktär har sin egen spelstil som förser Nickelodeon-fansen med ändlig action tack vare unika rörelser och attacker som inspirerats av deras personligheter. Välj din favorit och låt de intensiva slagsmålen börja! Flerpelaraction både online och lokalt.