Next Up Hero
Kämpa. Dö. Vinn! (Och antagligen dö lite till.) Next Up Hero är ett grottkryparspel med handritade hjältar som hackar, hugger, bongotrummar, bumerangar och flyger genom Ventures. Välj din hjälte och börja rulla genom grottor, fixa utrustning och maximera dina stats. Om du känner dig extra hjältemodig, bjud in en vän för co-op. Du kommer att behöva all hjälp du kan få. Grottmakarläge: Tillverka en vild grotta och utmana gemenskapen att klara den. Om de besegrar grottan så får de behålla ett sällsynt byte. Om de misslyckas, blir skatten din. Perma-Permadöd: Döden är så permanent i Next Up Hero att ditt ”eko” finns kvar för nästa spelare att återuppväcka. Folk dör ofta i Next Up Hero, så du kan återuppliva upp till 20 AI-följare! Mixer Interactive aktiverat: Det är hjälte mot Dirge, presenterat av Mixer Interactive. Åskådarna kan kontrollera ekoarmén och hjälpa hjälten att överleva, eller ge bonusar till Dirge-fienden genom att sakta ner eller frysa spelaren.