Neverout
Du blir inlåst i ett rum och tillåts inte fly. Kommer du kunna överleva eller någonsin ta dig ut? Ditt enda val är att försöka hitta vägen till nästa rum, men se upp, för många fällor väntar. Vandra runt i timmar medan du knäcker över 60 omsorgsfullt skapade nivåer. Neverout är ett mystiskt pusselspel. Du hamnar i ett litet klaustrofobiskt rum som bara har en väg ut, och den unika spelmekaniken gör att varje vägg kan förvandlas till golvet du går på. Se upp för tunga grejer, stora taggar och elektriska stötar.