NeuroVoider
NeuroVoider* är en tvilling- stick skytt RPG uppsättning i en cyber futuristiska värld om hjärnor skytte runt onda robotar med nukleära raketgevär. Striden genom hord av vaksamma robotar, öka din karaktär med rökning resterna av dina offer, och besegra befälhavaren NeuroVoider för att avsluta detta eviga krig.Spela det kooperativa med upp till 4 vänner, eller gå ensam i ett äventyr av hack 'n' snedstreck framfart, med en nypa av oseriösa lite, och vissa permanenta död. * kan innehålla explosioner.