Moving Out
Moving Out är en galen fysikbaserad flyttsimulator som inte räds tunga lyft. Är du redo för en spännande karriär i möbelbranschen? Du har precis blivit legitimerad som möbelplacerartekniker och staden Packmore skriker efter din hjälp. Smooth Moves är kanske inte den största flyttfirman, men ingen uppgift är för farlig eller märklig för de här upphämtarna. Ta firman till nya höjder, rekrytera färggranna figurer och rädda staden från möbelkaos! Du undrar säkert vad Smooth Moves erbjuder. Det ska vi tala om! Samarbete! Spela berättelseläget ensam som självständig entreprenör eller samarbeta med några vänner. Upp till fyra spelare kan mysa ihop sig på soffan och diskutera hur man bäst flyttar en, tja, soffa. Sätt era färdigheter och er vänskap på prov! Fysik! Hindras er djärva framfart av irriterande hinder som dörrar och fönster? Tvinga er fram med hjälp av fysik! Lyft, kasta och krossa er mot de snabbaste tiderna! Action! Lär er grunderna i en serie flyttjobb som blir allt vansinnigare. Det är aldrig självklart hur en säng ska komma från punkt A till punkt B, så överge manualen och våga vara kreativa! Äventyr! Varje flyttfirma börjar på botten, men allt eftersom ryktet sprids gör också era resmål det. Flytta möbler i stilla stadsdelar, bullriga bondgårdar, hemsökta hus eller varför inte i virtuell verklighet! Karaktärer! Rekrytera en unik ensemble färggranna figurer med passion för fysiskt arbete! Hjälpläge! Är du nybörjare? Inga problem! Ändra spelets svårighetsgrad så att vem som helst kan spela! Vänta inte! Hämta vännerna och bli legitimerad flyttmästare i Moving Out!