Moonrise Fall
​ Moonrise Fall är ett atmosfäriskt pusselspel om en pojke som går vilse i en övernaturlig skog efter att ha förlorat båda sina föräldrar i en bilolycka. Sätt dina detektivkunskaper på prov. Beväpnad med en ledtrådsfylld dagbok, en kamera och en lykta måste han lösa skogens mysterier och fotografera de märkliga varelser som bor där. Moonrise Fall är en hjärna teaser fylld av hjärnspöken som blandas med klassiska äventyr, utforskning och insamling. En surrealistisk, underskattad upplevelse om förlust och att hitta ett nytt liv inspirerad av verkliga upplevelser. Upptäck platser som grottor, gruvor, ett sågverk samt andra världsliga platser i din egen takt. Upptäck varför pojken har fastnat på denna märkliga plats och av vem.