Monstrum
Du jagas av en av Monstrums fruktansvärda rovdjursvarelser när du försöker ta dig från ett övergivet lastskepp. Dör du så dör du. Den som dör i Monstrum får börja om från början. Eftersom var och en av dem har sin egen strategi och sina egna förmågor och svagheter, måste du vara smart för att överlista din förföljare i skeppets processuellt genererade omgivning. Har du vad som krävs för att överleva Monstrum?