Monster Hunter Rise – DLC-paket 9
Förbättra din Monster Hunter Rise-upplevelse med det nionde DLC-paketet! Det här extrainnehållet innehåller: - Lance Gunn-rustningslager - Ran Page-rustningslager - Minoto-rustningslager - Kit T.-rustningslager till Palico - Pup R.-rustningslager till Palamute - Model Walk-gestset - Musical-poseset - Palico-smink - Cohoot-ansiktsmålning - Jae Cut-frisyr - Elegent frisyr - Jägarröst: Minayle - Jägarröst: Tadori - Monster- och banmusik: Chiptune Version - Dekaluppsättningen ”Special Stickers 13” Obs! Produkterna som ingår här kan även köpas separat. Undvik dubbelköp. Så använder du innehållet: När du har köpt innehållet kan du prata med kurirkatten och välja Add-on Content för att ta emot det. Användningen beror på innehållstypen, enligt nedan. Rustningslager kan användas från menyn Layered Armor Settings i Item Box (jägarrustning) eller Buddy Board (Palico- och Palamute-rustning). Tänk på att rustningslager är kosmetiska föremål som ändrar karaktärers utseende utan spelmekanisk påverkan. - Ansiktsmålningar och frisyrer kan användas genom att välja Change Appearance i Item Box eller när du skapar en karaktär. - Du kan använda gester och dekaler från chattmenyn, där du även kan skriva in text i dekalernas pratbubblor. - Du kan använda poseuppsättningar från startmenyn eller från alternativet Camera i pausmenyn.