Monster Crown
Ta del av Crown Islands mörka berättelse och skriv monsterhistoria. Ön, som haft både sadistiska härskare och tappra hjältar, hotas av en ondsint ung kvinna som suktar efter makt, och det är upp till dig och dina monster att samarbeta för att stoppa en ny tyrannisk regim. Gör dina val dig till en sann frälsare eller en mörk Messias?