MonsterBlast Infinity
Kämpa dig fram från våg till våg och döda alla monster. Samla mynt för att köpa vapen, ammunition och specialföremål som dynamit eller kanontorn i butiksautomaten. Var snabb, för butiken är bara öppen i 30 sekunder mellan varje våg. Varje nivå har fyra skott. Använd din ammunition sparsamt och använd vapnen strategiskt, för allt är begränsat. Var också uppmärksam på din hälsa. Låt dynamiten och kanontornet hjälpa dig. Locka till dig fiender och använd de två sakerna strategiskt för att döda så många fiender som möjligt.