Mind Maze
Mind Maze är ett logisk spel som är baserad på konkurrens och syftar till att gå framåt på spelplanen. Bygga murar, bygga en labyrint, gå framåt på spelplanen. Försök att undvika begränsade hörn, så att de inte kan ockuperas av motståndaren. Välj din spelstrategi, hitta på logiska utmaningar för motståndaren. Var snabb, få motståndaren att göra ett fel, ta kontroll över spelplanen och gå segrande ur kampen. Spela enspelarkampanjen eller tävla med andra spelare i "hot seat" -läge.