Mina The Hollower
Dyk ner i en skrämmande värld av action-äventyr i Mina the Hollower. Ta kontrollen över Mina, en berömd så kallad hollower, som slungats in i ett desperat uppdrag att rädda en förbannad ö. Gräv ner dig under faror och monster, piska fiender tills de är ett minne blott, och utrusta dig med en arsenal av sidovapen och smycken. Utforska en vidsträckt värld fylld med pixelperfekt grafik, en mästerlig spelupplevelse, monstruösa bossar och medryckande musik. Möt en samling bisarra karaktärer, leta efter hemligheter på en rad exotiska platser och lys upp det ständigt närvarande mörkret i Mina the Hollower, ett helt nytt spel från utvecklarna som gav dig Shovel Knight! Funktioner: - Kusligt autentisk 8-bitars grafik i stil med Game Boy Color, förfinad för den moderna eran. - Moderna inslag i överflöd: detaljerade animationer, widescreen-grafik och stabila kontroller! - Hoppa, ducka och gräv dig fram genom marken för att slåss mot monster eller navigera genom världen. - Attackera fiender med din pålitliga piska, Nightstar, eller välj från en arsenal av vapen, vart och ett med en helt unik uppsättning rörelser. - Upptäck och använd en stor mängd ovanliga sidovapen för att få övertaget i strid. - Samla och utrusta dig med smycken för att få tillgång till flera olika exotiska effekter. Levla upp Mina för att passa din unika spelstil. - Dyk ner i galenskapens djup med en isande, men samtidigt hjärtevärmande berättelse inspirerad av viktoriansk gotisk skräck. - Utforska en stor, mörk värld fylld till bredden med hemligheter, utmanande strider och sammanhängande nivådesign.