METAL EDEN Demo
Det här är demoversionen av METAL EDEN. Demon innehåller de två första uppdragen från spelet. METAL EDEN är ett adrenalinfyllt scifi-skjutspel. Den avancerade elitenheten HYPER UNIT ASKA skickas på ett självmordsuppdrag för att rädda medborgarnas CORES från storstaden MOEBIUS, en gång ett hoppfullt nytt hem för mänskligheten som nu förvandlats till en dödsfälla. Ta dig förbi INTERNAL DEFENCE CORPS i cybernetisk krigföring, konfrontera ENGINEERS och avslöja mysterierna bakom projektet EDEN.