Marvel's Midnight Suns Enhanced Edition
MÖRKRET FALLER, RES DIG UR SKUGGORNA! Bäkämpa Liliths legioner i stil med Marvel’s Midnight Suns Enhanced Edition! Enhanced Edition innehåller: - Marvel’s Midnight Suns huvudspel - 5 premiumskins Dessa premiumskins innehåller: -Captain America (Future Soldier) -Captain Marvel (Mar-Vell) -Magik (Phoenix Five) -Nico Minoru (Sister Grimm) -Wolverine (X-Force) Obs: Premiumskins måste användas med motsvarande karaktär i spelet. Karaktärer kan behöva låsas upp genom att spela. Premiumskins kommer automatiskt att levereras i spelet senast den 1 december 2022. Villkor gäller. SLÄPP LÖS MARVELS MÖRKA SIDA När den demoniska Lilith och hennes skräckinjagande hord förenas med Hydras onda arméer är det dags att släppa lös Marvels mörka sida. Som The Hunter är ditt uppdrag att leda ett osannolikt team av rutinerade superhjältar och farliga, övernaturliga krigare till seger. Kan legender som Doctor Strange, Iron Man och Blade lägga stridsyxan åt sidan inför det växande apokalyptiska hotet? Om du vill rädda världen måste du skapa allianser och leda teamet in i strid som den legendariska Midnight Suns. Med en rad uppgraderbara karaktärer och färdigheter som låter dig bygga din egen unika version av The Hunter, kan du välja hur du ska skicka Liliths armé tillbaka till underjorden.)