Maniac
Välkommen till Maniac där kaos bara väntar på att släppas lös. Maniac är en tillbakablick till tiderna för de ursprungliga GTA: erna i världen där kaos regerade överlägset. Med en arsenal av upplåsbara karaktärer, vapen och en ständigt föränderlig värld. Försök att inte bli busted! readY tO gO iNSanE?! GTA möter Vampire Survivors med en gnutta Fast and the Furious för att skapa en jäkla kaotisk röra! Känns det inte tillräckligt galet? Vi har dig! Med en arsenal av demokrati till hands, från att kapa bulldozers, bussar, polisbilar, stridsvagnar och lite till, är förstörelsen överallt! Sex psykopater med en myriad av färdigheter, upplåsbar utrustning och fordonsuppgraderingar som bara väntar på att släppas loss Några av de karaktärer du får förkroppsliga: -Enmordisk clown - Enarbetslös, berusad jultomte - Enkokainpåverkad mäklare - En söt liten flicka Du kan inte säga Maniac utan att ha ett system på plats som är redo att leverera ren förstörelse och kaos! Med sjuka driftningar från körfysiken till kedjereaktioner redo att explodera är världen dynamisk och ständigt föränderlig. Allt detta backas upp av en aggressiv AI som är fast besluten att fånga dig, så låt dig inte bli BUSTED! jOIn iN On the MaYHeM aND rEaCh the HiGheSt LeVeL!