Management Worlds Bundle
Townsmen - A Kingdom Rebuilt Townsmen - A Kingdom Rebuilt är ett medeltida strategispel för stadsbyggnad. Det har ett komplext ekonomiskt system som kräver att du bygger produktionslinjer, handlar effektivt och håller balansen mellan skatteinkomst och dina Townies lycka. Ett stort utbud av byggnader och Townies hjälper dig att uppnå dina mål. Bygg militärbaracker, anställ läkare, brandmän, jägare, bönder, smeder för att övervinna dessa hinder och etablera ett stabilt samhälle. Little Big Workshop Föreställ dig en magisk fabrik som dyker upp i ditt vardagsrum. Ett noggrant planerat mästerverk, där flitiga arbetare slänger ihop allt som kunderna vill ha. Gummiänder och byråer, drönare och elgitarrer, skotrar och andra underbara varor kan skapas av många olika material och säljas för hårda pengar – pengar du investerar direkt tillbaka i din fabrik för att få fler maskiner, fler arbetare och växa din verksamhet. I Little Big Workshop blir du en fabriksmagnat! Through the Darkest of Times Mörka tider innebär rädsla och risker. Risken att blir gripen av patrullerande nazister som letar efter människor som offentligt motsäger sig deras åsikter. Risken att bli uppläxad eller till och med dödad av tyska soldater eftersom vi motsätter oss regimen. Risken att förlora allt - även våra nära och kära. Det är så vi lever. Det är så vi försöker överleva. I de mörkaste tider.