Maiden Cops
Rädda staden från gäng av monstertjejer i klassisk, sidorullande beat ’em up-stil! När Maiden City måste möta vreden från den hemliga kriminella organisationen ”The Liberators”, som vill ta kontroll över staden och dess invånare genom våld, skräck och kaos, är det upp till Maiden Cops att sätta stopp för det! Följ med Priscilla, Nina och Meiga när de kämpar för att utrota brottslighet och återställa fred och rättvisa! Maiden Cops är ett gammaldags, sidorullande beat ’em up-spel fullpackat med action i arkadstil och härliga monstertjejer. Välj en poliskvinna och ge dig ut på gatorna och kämpa mot yppiga gäng, lås upp speciella skinn för att anpassa din kämpe, plocka upp mojänger för att använda som vapen, jaga toppoäng med bonusar från kombo-kedjor och visa vem som bestämmer med varje karaktärs unika färdigheter. Med pixelkonst på premiumnivå, flytande animationer och ett makalöst soundtrack, får du massor av kul som får dig att komma tillbaka gång på gång för en till fajt!