Luxor Evolved
Den omåttligt populära neondränkta arkadskjutaren kommer till Xbox! Den intensiva marmormatchande shootern har utvecklats till en fartfylld arkadupplevelse som inte liknar någon du har sett tidigare. Shooters är smygande, Power-Ups mer fantastiska och combo Chains snabbare. LUXOR Evolved bygger på det omedelbart engagerande, ytterst övertygande spelet i den globalt älskade LUXOR-serien, och levererar 65 unika, actionfyllda nivåer som omskapar det hyllade klassiska spelet. Varje nivå fängslar med fantastiska visuella effekter och interaktiva ljudspår. Detta arkadskjutspel nummer ett har massor av action för att hålla utmaningarna framme, din Shooter skjuter och kulorna flyger.